Experiența șocantă prin care a trecut o tânără din Ucraina într-un hotel din România. „Sună la poliție și vei merge la închisoare"

O tânără din Ucraina a povestit, pe TikTok, ce a pățit într-o vacanță, în Mamaia. Experiența o descrie ca fiind una terifiantă și le transmite urmăritorilor să nu aleagă niciodată Constanța ca pe o destinație.

Prin ce experiență a trecut tânăra Foto: TikTok

Ce a povestit ucraineanca

Ucraineanca a povestit pe pagina sa de TikTok experiența prin care a trecut recent. Ea și aproximativ 60 de prieteni au găsit o cazare în Mamaia, au plătit garanția, dar și costul pentru 10 zile de ședere. Numai că, în momentul când au ajuns acolo, au fost dați afară din hotel. „Am sunat la poliție și mi-au spus: Aici ești un nimeni, ești ucrainean. Și nu am făcut nimic. Am stat și mi-am recuperat o parte din garanție", povestește tânăra pe TikTok.

„Am plătit 100 de lire pentru o cameră bună, dar avea dușul stricat. Nu noi l-am stricat. Ei mi-au zis când au înapoiat banii că ori primesc 60 de lire ori nimic. Tot ei au spus că trebuie să plătesc pentru duș 200 de lei", a spus femeia.

Tânăra a transmis oamenilor să nu meargă niciodată în Mamaia

Femeia și-a încheiat mesajul transmițându-le oamenilor să evite să călătorească prin Mamaia. „Când am vrut să sun iarăși poliția mi-au spus: "M-ai sună o dată la poliție și vei merge la închisoare". Asta pentru că proprietarul hotelului avea relații acolo. Nu mergeți niciodată în Mamaia, Marea Neagră", a concluzionat tânăra.

Altă experiență traumatizantă pentru o familie de români

O experiență traumatizantă pentru o familie de români a fost relatată pe un forum de pe Facebook destinat vacanțelor. Astfel, problema a fost ridicată de o tânără nemulțumită de faptul că tatăl său a fost rănit după spargerea unei cabine de duș la un hotel din România.

„Am 22 de ani și am întâmpinat o problemă în timpul șederii la un hotel din Borșa. Azi de dimineață, la ora 6, tata a intrat la duș. Nu a avut nimeni timp să verifice starea cabinelor de duș la ora 6 dimineața, nu că aceasta ar fi, cumva, datoria clienților. Una dintre ușile cabinei nu funcționa corespunzător, ușa s-a spart, iar peste tata au căzut cioburi cu nemiluita. Spre ușurarea mea si a mamei, prezintă doar răni superficiale, zgârieturi. Cu toate acestea, tata a fost, fără doar și poate, vătămat fizic.

Cum mâine plecăm de la acest hotel, mama l-a rugat pe tata să nu faca scandal. A venit un domn să ne vorbească despre cabinele de dus de 900 de lei, manopera de 200 de lei, si cum noi ii datorăm doar 350 de lei. Când tata a încercat să îi explice, din nou, situatia, domnul ne-a intrebat de ce nu am sesizat problema de la început, la care tata i-a răspuns, onest: ”Domnule, era 6 dimineata si voiam sa-mi fac un dus. Cine stă la 6 dimineața să verifice cabina de duș?" Până la urmă, pentru că nu au vrut să își strice concediul, părinții mei au plătit cei 350 de lei, iar eu nu am mai spus nimic, deoarece simțeam că îmi iese inima din piept”, a povestit tânăra respectivă, subliniind că va încerca să-și facă dreptate prin intermediul ANPC.

Florin Talpan FOTO sportpictures.eu
motanul max universitate vermont facebook jpg